A cardio edzés egyre inkább kedvelt edzés fajta a hölgyek körében. A rohanó hétköznapokban kevés idő jut magunkra és azt igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni. Nincs ez másképp akkor sem, amikor edzésre szánjuk a szabadidőnket. Az egészséges élethez fontos, hogy rendszeresen végezzünk cardio típusú edzést és izomerősítő edzést is. Manapság a fitness technológia számos lehetőséget teremt, hogy megtaláljuk a hozzánk legközelebb álló mozgásfajtát. Applikációkkal ellenőrizhetjük a teljesítményünket, ami alkalomról alkalomra rendkívül motiváló hatású, ha újabb és újabb célokat tűzünk ki magunk elé.  Az edzésre magunkkal vihetjük okos eszközeinken a kedvenc zenénket és a mozgásformához megfelelő, kényelmes felszerelésben élvezhetjük igazán az energiát adó cardio edzést.

Égess több kalóriát cardio edzéssel!

Ha már körbenéztél, hogy milyen high-tech cardio edzések közül választhatsz, akkor érdemes megnézni, hogy mennyi kalóriát tudsz elégetni velük egy edzés alatt. 50 perc alatt 600-800 kcal kalóriát letekerhetsz például egy InfraTrainer edzésen. Ezalatt alaposan megdolgoztatod a szívedet és a keringést a szervezetedben. 

Cardio edzés luxus kivitelben

Ha unod már a hagyományos edzőtermi gyakorlatsorokat, akkor itt az idő, hogy kipróbálj valami újat. Az InfraTrainer edzés során végig magadra koncentrálhatsz, nem kell férfias gyakorlatokat végezned és különböző, bonyolult eszközöket használnod. Egyszerűen te vagy jelen az edzés alatt és a teljesítményed. Az energiádat teljes egészében alakod formálására fordíthatod, nem megy el több alkalom, mire megtanulod a különböző gyakorlatok helyes kivitelezését és az eszközök megfelelő használatát, vagy egyáltalán a sorrendet. Nem utolsó sorban sérüléseket sem fogsz elszenvedni edzés közben és teljesen biztonságos is.

Cardio edzések terén rengeteg lehetőség közül választhatsz: futás, úszás, különböző edzőtermi vagy outdoor köredzések, biciklizés terepen vagy teremben és még hosszasan sorolhatnánk.  A hölgyek körében azonban sokszor szívesebben választunk olyan edzésformát, ami illik a nőiességünkhöz, alakformáló és nem zsúfolt, levegőtlen edzőteremben kell elszenvedni, hogy leszámoljunk a zsírpárnákkal vagy száműzzük az utálatos narancsbőrt.

 

Hogyan tud a technológia segíteni zsírégetésben és az alakformálásban?

Az InfraTrainer gépben egyedül tekersz, így te határozod meg a tempót és a tekerés intenzitását. Az infra teremben csupán két gép van, amit kérésedre szalagfüggönnyel választunk el. Ha most kezded az edzést, akkor érdemes könnyebb és egyenletesebb tempóban végigcsinálnod az edzést, majd alkalmanként emelni a terhelést. Első edzésre válaszd a szombatot, vagy olyan napot, amikor több szabadidőd van. Az első edzés után időre lesz szüksége a szervezetednek, hogy ismét megnyugodjon és elképzelhető, hogy pihenésre is szükséged lesz. 

Az első pár alkalommal előfordulhat, hogy nagyon lefáraszt, ha korábban nem mozogtál. Az edzés alatt beindul a korábban lerakódott méreganyagok kiválasztása és a testednek is meg kell szoknia az új mozgásformát. Az első alkalmakkor kiemelten fontos, hogy sok vizet igyál edzés közben és után is. A megfelelő vízfogyasztásra természetesen a későbbi edzések alatt is ügyelned kell majd. 

Amíg felépíted az edzést, eleinte heti egy alkalommal cardiozz, majd amikor megszoktad a választott edzésformát, emeld a heti alkalmat kettőre.

 

Tippek a cardio edzéshez

A zene ereje: mindegy milyen típusú cardiot választasz, egy jól megválasztott ütemű zene fokozza a cardio edzés alatti teljesítményedet. A zene egyszerűen húz magával, erőt ad és átsegít a nehezebb pillanatokon. 

Zsírégetés a maximumon: krém és víz! Mielőtt elkezded a cardio edzést, kend be az érintett testrészt zsírégető krémmel, ami fokozza az edzésed hatását. Az edzés alatt fokozottan izzadni fogsz, ami jó hiszen jele annak, hogy beindult a zsírégetés és ilyenkor ürülnek ki a méreganyagok a szervezetedből. Ha nem iszol elegendő vizet az edzés alatt és után, akkor a feloldódott méreganyagok nem tudnak teljesen kiürülni és a makacs narancsbőr sem fog hamar búcsút inteni.

Energia és élvezet: fontos, hogy szeresd az edzésformát, amit rendszeresen tervezel végezni. Építsd fel az edzéseket, ne azonnal akarj a maximumon teljesíteni. Pár alkalom után érezni fogod, hogy energiával tölt fel és pozitív hatással lesz a koncentrációdra is. 

Edzés és étkezés: nagyon fontos, hogy az étkezésed és edzésterved összhangban álljon. Sajnos, ha nem tudsz lemondani a gyorsételekről, fehérlisztes, cukros pékárukról, akkor a fogyás nem fog megindulni. A sikeres fogyókúra záloga nagy részben az egészséges étkezésen vagyis a megfelelő mennyiségű és típusú szénhidrát fogyasztáson múlik. Érdemes az edzés mellett az étrendre is jobban odafigyelnünk. 

Válassz motivációt a következő cardio edzésedhez!

Sok szeretettel várunk szalonunkban! 🙂 Ne feledd az InfraTrainer cardio edzés nőknek

Kedves Vendégeink!

Mielőtt szalonunkba látogatsz, kérjük olvasd át mindannyiunk védelmében a fenti linkre kattintva a Higéniai Etikettünket. Ebben a COVID-19 járványra tekintettel prevenciós feltételeket fogalmaztunk meg, aminek a betartását minden Vendégünktől kérjük! 🙂

Címünk: 1173 Budapest, Ferihegyi út 81. 

Október 23-án pénteken és 24-én szombaton szalonunk zárva tart. Mindenkienek kellemes pihenést kívánunk a hosszú hétvégére!

Az időpontelőjegyzésekkel kapcsolatban keressetek minket bátran, hogy biztosíthassuk előre a kiszemelt időpontokat.  Várjuk hívásodat és szép napot kívánunk:

Masszázs, InfraTrainer, Szolárium: +36 20 251 7630

Tóth Anikó kozmetikus: +36 30 919 8532

Palcsik Anita pedikűrös:  +36 30 697 06 59

Köles Vivien szempilla stylist: +36 20 214 83 16

Vincze Nikolett műkörömépítő: +36 30 429 3661

Sikari Emese női, férfi és gyermek fodrász: +36 30 401 8247